اتاق زنجان

در نخستین جلسه هیات‌نمایندگان دوره هشتم اتاق که با محوریت انتخاب رئیس و اعضای هیات‌رئیسه جدید اتاق زنجان برگزار شد، با‌رای اکثریت اعضای هیات‌نمایندگان صمد یوسفی‌‌‌‌‌‌‌اصل به‌عنوان رئیس اتاق انتخاب شد. همچنین علیرضا آدمی به‌عنوان نایب‌‌‌‌‌‌رئیس اول و محمدرضا کردلو به‌عنوان نایب‌‌‌‌‌‌رئیس دوم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند. حسین بازرگان نیز به‌عنوان منشی هیات‌رئیسه و علی شاه‌‌‌‌‌‌مرادی به‌عنوان خزانه‌‌‌‌‌‌دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شدند.

 اتاق کرج

همچنین هیات‌رئیسه جدید اتاق کرج نیز مشخص شد و پرهام رضایی، برای دومین دوره متوالی به‌عنوان رئیس این اتاق انتخاب شد. در نخستین جلسه هیات‌نمایندگان دوره چهارم اتاق کرج، انتخابات اعضای هیات‌رئیسه اتاق برگزار و پرهام رضایی با کسب قاطع آرا و برای دومین دوره متوالی به‌عنوان رئیس اتاق کرج تعیین شد. با تعیین اعضای‌جدید هیات‌رئیسه اتاق کرج، آقایان یدالله مالمیر در سمت نایب‌‌‌‌‌‌رئیس اول، محمدرضا محمدی‌طامه به‌عنوان نایب‌‌‌‌‌‌رئیس دوم، مرتضی کوهنورد در سمت خزانه‌‌‌‌‌‌دار و حسین بیگ محمدزاده به‌عنوان منشی انتخاب شدند. انتخابات چهارمین دوره هیات‌نمایندگان اتاق کرج در تاریخ بیستم اسفندماه سال‌۱۴۰۱ برگزار و درنتیجه آن ۱۵عضو ائتلاف کارآفرینان ملی به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند، پرهام رضایی موفق به کسب بیشترین آراء و رتبه نخست شد و دیگر اعضای این ائتلاف نیز به‌عنوان ۱۴ عضو منتخب هیات‌نمایندگان برای یک دوره پیش‌‌‌‌‌‌رو در این مسیر او را همراهی خواهند کرد.

 اتاق قم

منتخبان انتخابات اتاق قم نیز در اولین نشست، اعضای جدید هیات‌رئیسه این اتاق را انتخاب کردند و محمد ایرانی، با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس این اتاق برگزیده شد. نتایج این ‌رای‌‌‌‌‌‌گیری به شرح زیر است: محمد ایرانی(رئیس) ۱۴‌رای، ابوالفضل رجبیان (نایب‌‌‌‌‌‌رئیس اول) ۱۴‌رای، محمد نوپوش (نایب‌‌‌‌‌‌رئیس دوم) ۱۴‌رای، جواد کاظمی (خزانه‌‌‌‌‌‌دار) ۱۴‌رای، حمید شعبانی (منشی) ۱۳‌رای. در این نشست ابوالفضل خاکی، رئیس پیشین اتاق قم، ضمن تبریک به اعضای منتخب دهمین دوره انتخابات، گفت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای جذب حداکثری اعضا انجام‌شده تا اتاق قم به‌جایگاهی که شایسته آن است برسد و امیدواریم هیات‌نمایندگان جدید اتاق نیز در ادامه مسیر موفق باشند. در ادامه، محمد ایرانی گفت: اتاق قم دارای پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار زیادی است و اعضای منتخب در دهمین دوره انتخابات اتاق آمده‌‌‌‌‌‌اند تا با استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌‌‌‌‌‌ها رشد و اعتلای اقتصاد استان را به منصه ظهور برسانند و این موضوع محقق نمی‌شود مگر با تلاش جمعی و یک کار تیمی منسجم که در گرو برنامه‌‌‌‌‌‌ریزی کوتاه‌‌‌‌‌‌مدت و بلندمدت خواهد بود. وی در ادامه سخنان خود یکی از ضروری‌‌‌‌‌‌ترین بخش‌های جامعه را فعالیت در امور فرهنگی در سطح ملی دانست و مهم‌ترین عامل در شکوفایی فرهنگی را داشتن یک اقتصاد پویا و پرتوان خواند. او ادامه داد: تغییر ساختار امور فرهنگی در ابعاد مختلف امری بسیار دشوار است و انتظار می‌رود علاوه‌بر فعالیت‌‌‌‌‌‌هایی که دولتمردان در حوزه‌های مختلف برای اصلاح امور انجام می‌دهند بخش‌خصوصی نیز در حوزه اقتصادی وظایف خود را انجام دهد.