دنیای اقتصاد: اطلس صنعت غذایی کشور همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی منتشر می‌شود. این اطلس که در هفته‌نامه «تجارت فردا» (ضمیمه روزنامه «دنیای اقتصاد») منتشر می‌شود، فرصت‌ها و چالش‌ها را در سطح کلان و بنگاهی این صنعت به بحث می‌گذارد. نوآوری‌ها در بازار محصولات صنایع غذایی، فرصت‌های جدید برای رقابتی‌تر شدن این صنعت،کمک به شناسایی بازارهای جدید از جمله محورهای این بسته تحلیلی و تبلیغی است.

وجه تمایز: در کنار ترسیم خطوط کلی این ویژه‌نامه جامع با مشارکت فعالان صنعت، سیاست‌گذاران و پژوهشگران به بررسی مسائل خرد و کلان صنعت غذایی در ایران بپردازند. این اتفاق می‌تواند وجه تمایز این ویژه نامه جامع نسبت به انواع دیگر در گذشته و حتی زمان کنونی باشد. این ویژه‌نامه به‌دنبال آن است که در آسیب شناسی و فرصت سازی این حوزه سه ضلعی از سیاست‌گذاران، فعالان حوزه و پژوهشگران را تشکیل دهد. در واقع گفت‌وگوی سه‌جانبه میان این سه طیف می‌تواند به همگرایی در حل مسائل و پیشبرد اهداف کلان صنعت کمک کند.

فرصتی برای برندها: علاوه بر حوزه کلان در حوزه خرد نیز فرصت مطلوب برای تبلیغ برندها فراهم شده است. تیراژ بالا و کیفیت مطلوب بصری و گرافیکی فرصتی مناسب برای حضور شرکت‌ها در جهت تثبیت و توسعه محصولاتشان است. ماندگاری نشریه این مزیت را ایجاد می‌کند که صاحبان برندها بتوانند از این اطلس برای تبلیغ محصولات جدید، بیان خواسته‌ها از تصمیم‌گیران و دیده شدن بیشتر در عرصه‌های رسانه‌ای، سیاست‌گذاری و تجاری استفاده کنند. ویژه‌نامه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی در ابتدای خرداد با مشارکت هفته‌نامه تجارت فردا و روزنامه «دنیای اقتصاد» در قالب ضمیمه روزنامه منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۱-۸۷۷۶۲۳۷۰ می‌توانند اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.