ایسنا- مدیر بازرسی اصناف استان تهران گفت: گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور بیشترین تخلفات اصناف بوده است که از این اصناف می‌توان به سوپرمارکت‌ها اشاره کرد.

داوود اسکندری همچنین از عدم توزیع مناسب آرد توسط کارخانه‌ها به نانوایی‌ها خبر داد و اظهار کرد: در چند روز گذشته آرد، شکر، روغن و کره جزو دغدغه‌های شورای اصناف بوده که از این میان شکر، روغن و کره به روال عادی توزیع خود برگشته اما همچنان توزیع آرد با مشکل روبه‌رو است. مدیر بازرسی اصناف استان تهران ادامه داد: در حال حاضر شکر در سطح خرده‌فروشی کیلویی ۱۷۰۰ تومان و در سطح عمده‌فروشی کیلویی ۱۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

اسکندری درباره حجم تخلفات اردیبهشت‌ماه بیان کرد: در این ماه ۸۳۱۴ مورد بازرسی انجام شده که از این میان ۱۴ هزار و ۴۲۱ پرونده به ارزش ریالی ۱۸ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۲۶۰ ریال تشکیل شده است. وی ادامه داد: ۱۰۶۰ فقره کالای قاچاق نیز در این مدت شناسایی شده‌اند که مشکل این اجناس نداشتن برچسب شبنم بوده است.

مدیر بازرسی اصناف استان تهران با اشاره به گرانفروشی و عدم ارائه‌ فاکتور گفت: گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور بیشترین تخلفات اصناف بوده است که از این اصناف می‌توان به سوپرمارکت‌ها اشاره کرد. اسکندری گفت: بیشترین تخلفات برای محصولات تخم‌مرغ، مرغ و لبنیات بوده است.