گروه بنگاه‌ها: رئیس واحد مدیریت استعداد اریکسون در خاورمیانه گفت: در گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی در تهران، مدیران اروپا و سایر نقاط جهان در اختیار همتایان ایرانی قرار می‌گیرد.

به گزارش «دنیای اقتصاد» گابریل متز افزود: امروزه عملکرد پایدار تجارى به توانایى در جذب نیروهاى انسانی با استعداد با توانایی‌های متفاوت وابسته است. در غیر این صورت، پروژه‌هاى استخدام و نوآورى شرکت‌ها لطمه خواهند خورد. وی افزود: باید بدانیم که موفقیت در این حوزه، نیازمند تمرکز راهبردى و نیز سرمایه‌گذارى منظم در تمامى زمینه‌هاى فعالیت افراد یک مجموعه است.

آسیه حاتمی، مدیرعامل «ایران تلنت» و یکی از سخنرانان «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی» که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود، گفت: بی‌شک آگاهی از تجارب بین‌المللی و آشنایی با روش‌های روز دنیا در مواجهه با چالش‌های منابع انسانی کمک می‌کند تا شرکت‌ها مسیر رشد را سریع‌تر و راحت‌تر طی کنند. وی افزود: تا به امروز دسترسی به این تحولات، نیازمند شرکت در چنین همایش‌هایی در خارج از ایران بود که طبیعتا برای هریک، باید هزینه و وقت زیادی صرف می‌شد. در حال حاضر فرصتی فراهم شده که صاحب‌نظران حوزه منابع انسانی به ایران می‌آیند و این شانس را در اختیار مدیران و متخصصان این حوزه در کشور قرار می‌دهند. از دیگر سخنرانان حاضر در «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی» می‌توان به «راب ویرسما» مدیر آموزش و توسعه شرکت گازپروم اینترنشنال و همچنین، شان رویال، مدیر منطقه‌اى شرکت هتل‌هاى هایت اشاره کرد. براساس این خبر، این گردهمایی ۲۷ و ۲۸ مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برپا می‌شود.