دنیای اقتصاد: یک دوره آموزشی توسط روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» با عنوان «دوره فوق تخصصی اصول نوین قیمت‌گذاری، تکنیک‌های تخفیف و تعدیل قیمت» روز دوشنبه ۵ مهرماه به مدت ۴ ساعت برگزار خواهد شد. بهره‌گیری از اصول نوین تخفیف و تعدیل قیمت، این امکان را به شما می‌دهد تا بازار را حفظ و کنترل کنید. اکنون دیگر کاهش قیمت و قیمت‌گذاری نزولی راهکار مناسبی برای بازارهای داخلی و خارجی نیست. تمام معیارهای قیمت‌گذاری در جهان تغییر کرده و عملا به ابزاری جهت نفوذ در بازارهای هدف و همچنین افزایش سود تبدیل شده است.

در ایران، تخفیف یکی از فاکتورهای اثرگذار در فروش شناخته می‌شود، این در حالی است که تخفیف فقط قسمت کوچکی از روش‌های تعدیل قیمت است و روش‌های بسیار کارآمدتری از تخفیف نیز وجود دارد.

در این راستا «دنیای اقتصاد» دوره فوق تخصصی «اصول نوین قیمت‌گذاری، تکنیک‌های تخفیف و تعدیل قیمت» را برگزار می‌کند که دوره‌ای تکنیکال است و فرد را با آخرین متدها و روش‌های قیمت‌گذاری، تعیین و تبیین برنامه‌های تخفیفی در بازار آشنا می‌سازد و این امکان را به افراد می‌دهد تا به شکلی حرفه‌ای و علمی، بازار را رصد و محصولات و خدمات خود را قیمت‌گذاری کنند. سر فصل این دوره شامل اصول جهانی قیمت‌گذاری (pricing)، اصول بودجه بندی در کسب‌وکار، تکنیک‌ها و شگردهای نوین قیمت‌گذاری، تکنیک‌های جهانی افزایش قیمت با کمترین ریسک و مخالفت از سوی مشتری، اصول قیمت‌گذاری محصولات جدید در بازار، راهکارهای اعطای جوایز و تخفیفات نقدی، اصول تخفیفات حجمی موثر، اصول قیمت‌گذاری منطقه‌ای، تکنیک جهانی قیمت‌گذاری روانی - اصل نوین مرز روانشناختی در قیمت‌گذاری، اصول مقابله با استراتژی‌های قیمتی رقبا، راهکارها و تکنیک‌های ارائه تخفیف، اصول نوین پروموشن، راهکارها و شگردهای تعدیل قیمت بدون تخفیف، اصول قیمت‌گذاری جشنواره‌ای و... است.

علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.