حسن شریفی، در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی شرکت، با حضور در آیین قدردانی از زنان مناطق محروم این استان، تعداد ۲۰ فقره بیمه‌نامه عمر رایگان به تعدادی از زنان سرپرست خانوار اهدا کرد و در این خصوص افزود: با توجه به سوابق و اقدامات بیمه ایران در جهت ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، از جمله اهدای مبالغی بابت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن در فرآیند خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی، حمایت از رانندگان قانون‌‌مدار و سایر مواردی که در سنوات اخیر بیمه ایران فعالانه به‌عنوان مسوولیت اجتماعی انجام داده، مشارکت بیمه ایران در این مراسم یکی از بهترین اتفاقات برای شرکت بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز اگر ادعا کنم، شیرینی اهدای بیمه‌نامه به زنان سرپرست خانوار برای ما از اهدای مبالغ میلیارد تومانی هم بیشتر است، حرف گزافی نیست. بیمه ایران به‌عنوان تنها شرکت دولتی و به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت فعال در این حوزه، خدمت‌‌رسانی با کیفیت به مردم و جامعه را به‌عنوان هدف نهایی برای خود تعریف کرده و سعی کرده با توسعه دامنه خدمات خود، حمایت بیمه‌‌گذاران و مردم را جلب کند.

در ادامه عباسعلی اویسی، مدیرکل سازمان بهزیستی استان نیز جلسه مشترک با بیمه ایران را نقطه عطفی برای مشارکت این دو حوزه دانست و اظهار کرد: دیدار با مدیر عامل بیمه ایران و اتفاق امروز را نقطه عطف و فصل مشترک و نقطه شروع همکاری سازمان بهزیستی با بیمه ایران، به‌عنوان تنها و بزرگ‌ترین شرکت بیمه دولتی در عرصه صنعت می‌دانم.

وی سپس، گزارش مختصری درخصوص وظایف سازمان بهزیستی ارائه کرد وگفت: وظیفه اصلی سازمان بهزیستی ارائه خدمات حمایتی مستمر، مستقیم و غیرمستقیم به خانواده‌های تحت پوشش اعم از زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و معتادان متجاهر است. بر اساس آمار، این سازمان ۱۵هزار خانوار را به‌صورت غیرمستقیم به‌عنوان جامعه هدف پرداخت خدمات غیرمستقیم و غیرمستمر تحت پوشش دارد.

اویسی اظهار امیدواری کرد که شراکت فی‌مابین بیمه ایران و سازمان بهزیستی و تداوم این همکاری‌‌ها در آینده نزدیک منجر به امضای تفاهم‌نامه با بیمه ایران شود.