از مارس سال ۲۰۲۰ ثروت آرنو بیش از دو برابر افزایش یافته است. برند لویی‌ویتون به‌عنوان بزرگ‌ترین برند لوکس جهان زیرمجموعه‌های شناخته‌شده‌ای همچون مویه، هنسی، فندی، دیور و جیوانچی دارد.

بخش بزرگی از رشد ارزش سهام برند لویی‌ویتون به لطف افزایش تقاضا برای کالاهای لوکس در جهان بوده است. در سه ماه نخست امسال لویی‌ویتون در چین که بزرگ‌ترین بازار مصرفی کالاهای لوکس محسوب می‌شود، بیش از ۱۷میلیارد دلار درآمد داشته که این رقم نسبت به سه ماه سال قبل بیش از ۳۲ درصد افزایش یافته است. اکنون لویی‌ویتون به یک برند ۳۲۰میلیارد دلاری تبدیل شده است.

برنارد آرنو متولد شهر روبه در شمال فرانسه است و در مدرسه پلی‌تکنیک پاریس مهندسی خواند. این مدرسه محل تحصیل سه رئیس‌جمهور و سه برنده جایزه نوبل فرانسوی بوده است. آرنو که در شهر پاریس سکونت دارد، مجموعه نفیسی از آثار هنری را نیز نگهداری می‌کند که آثاری از پابلو پیکاسو و مائوریسیو کاتلان در آن دیده می‌شود. وی همچنین مالک املاک زیادی در فرانسه و ۴/ ۹۶میلیون دلار ملک در بورلی هیلز کالیفرنیا است.

علاوه بر برنارد آرنو، دیگر میلیاردر مشهور کالاهای لوکس یعنی فرانسوا پینو که مدیرعامل گروه کرینگ محسوب می‌شود، از ۲۷میلیارد دلار در سال قبل به ۵۵میلیارد دلار رسیده است. برند گوچی مشهورترین زیرمجموعه کرینگ است.

به‌صورت کلی از زمان آغاز همه‌گیری کرونا بسیاری از افراد ثروتمند نسبت به قبل ثروتمندتر شده‌اند. ایلان ماسک، مدیرعامل گروه تسلا یکی از همین افراد محسوب می‌شود که ثروتش به ۳/ ۱۴۷میلیارد دلار رسیده است. ماسک در رده سوم ثروتمندان جهان قرار دارد.