به گزارش «ایرنا»، محمد شریعتمداری در دیدار با مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر افزود: میزان رضایت، مسوولیت مهم ما را در این زمینه سنگین‌تر می‌کند. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی ماست زیرا در کنار کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی هستیم که به طور مستقیم با جامعه هدف در ارتباط بوده و توانستند آمار رضایت قابل قبولی را کسب کنند.

شریعتمداری ادامه داد: انسان با آرمان‌گرایی زنده است، اگر این آرمان‌گرایی را نداشته باشد مانند یک مرده است. تلاش، کوشش و آرزو است که به زندگی انسان امید و حیات می‌بخشد. آرمان‌گرایی در زندگی شخصی انسان به نوعی و در زندگی اجتماعی او به نوع دیگر نمایان می‌شود. وی یادآور شد: در زندگی اجتماعی هرچه آرمان‌ها در نقاط دورتر باشد انسان تلاش و کوشش بیشتری برای دستیابی به آن به خرج می‌دهد.

شریعتمداری با اشاره به موفقیت‌های صندوق بیمه اجتماعی در کسب رضایتمندی جامعه هدف گفت: با وجود موفقیت‌های بسیار زیاد مدیرعامل و مجموعه صندوق بیمه اجتماعی، هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم، بنابراین باید تلاش کنیم تا به آن دست یابیم.