آموزش در مورد همه‌چیز

دنیای اقتصاد: این روزها سایت‌های مختلفی در دنیای وب وجود دارند که آموزش در بخش‌های مختلف را آسان‌تر می‌کنند. حالا به کمک این سایت‌های آموزشی کاربران می‌توانند در کمترین زمان و با کمترین هزینه آموزش‌های مورد نیاز خود را دریافت کنند. حتی برخی از این سرویس‌های آنلاین آموزشی، مدارک قابل استنادی نیز در اختیار کاربرانشان می‌گذارند.

در حال حاضر به کمک سرویس‌های اینترنتی فعال در حوزه آموزش کاربران می‌توانند برنامه‌نویسی یاد بگیرند، در کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌های معروف دنیا شرکت کنند و حتی کارهای ساده‌ای مانند درست کردن غذا،‌ ساخت وسایل خلاقانه و... یاد بگیرند. در ایران آموزش به‌عنوان یک سرگرمی بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. سایت‌هایی که به سادگی به شما یاد می‌دهند که چگونه نویسندگی را شروع کنید یا چگونه هنگام خراب شدن خودرو در کمترین زمان مشکل آن را پیدا کنید. یکی از این سرویس‌های ایرانی که به شما آموزش «چگونه‌های» مختلف را آموزش می‌دهد www. phow.ir است. به کمک این سایت می‌توانید آموزش‌های ساده و پیچیده مختلفی در مورد هم‌چیز را دریافت کنید. برای مثال چگونه دکور خانه‌تان را به کمترین امکانات به بهترین شکل تغییر دهید، با ماشین دنده اتوماتیک چگونه رانندگی کنید،چگونه مراقب زیبایی پوست‌تان باشید، چگونه قهوه خوب انتخاب کنیم، چگونه گل‌های مختلف را در خانه پرورش دهید و... این سایت که طراحی قابل قبولی دارد به بخش‌های مختلفی تقسیم شده‌است.

بخش‌های اصلی سایت در نواری افقی بالای صفحه سایت دیده می‌شود که از میان آن می‌توان به سلامتی، خانه، تغذیه، خانواده، مد و زیبایی، تکنولوژی، اقتصاد و هنر اشاره کرد. با انتخاب هر یک از این بخش‌ها شما می‌توانید نکات زیادی را به سادگی آموزش ببینید. برای مثال اگر بخش تکنولوژی را انتخاب کنید صفحه مجزای دیگری پیش روی شما باز می‌شود که خود نیز شامل زیرمجموعه‌های دیگری مانند اینترنت، موبایل،‌ وسایل الکترونیک،‌ کامپیوتر و خودرو است. هر یک از این بخش‌ها پر از نکات آموزشی مفید است برای مثال اینکه چگونه از اسکایپ در تلفن‌همراه استفاده کنیم یا اینکه چگونه حساب کاربری گوگل یا جی‌میل‌تان را حذف کنید یا چگونه جلوی جاسوسی از طریق اینترنت را بگیرید و... ساخت و تعمیرات خانه، تناسب اندام و تغذیه، نقاشی، مراقبت‌های شخصی،‌ حیوانات خانگی، زندگی و مذهب، سرمایه‌گذاری و... از دیگر بخش‌های سایت است که به کمک‌ آنها می‌توانید موارد زیادی را آموزش ببینید.