دنیای اقتصاد: ساعت‌های اندرویدی می‌توانند نشستن و برخاستن، هارتل زدن و اسکات زدن شما را بشمارند. گوگل‌فیت در آپدیت اخیر خود امکانات زیادی را به گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند اضافه کرده است.

اپلیکیشن گوگل‌فیت حالا می‌تواند گزارش لحظه‌ای درباره دویدن، قدم‌زدن، تمرینات بدن‌سازی و دوچرخه‌سواری را ارائه دهد. زمانی که صحبت از گزارش لحظه‌ای می‌شود، اپلیکیشن باید سرعت، گردش، شتاب و ارتفاع را لحظه به لحظه ضبط و محاسبه کند. اگر کاربران می‌خواهند گزارش لحظه‌ای از ورزش بدن‌سازی داشته باشند باید حتما یک ساعت هوشمند اندرویدی ببندند و سپس به تمرین بپردازند. ساعت‌های اندرویدی می‌توانند نشستن و برخاستن، هارتل زدن و اسکات زدن شما را بشمارند و کمک کنند به هدف موردنظر سریع‌تر برسید.

امکان جدید دیگر گوگل‌فیت که برای رقابت با اپل و سامسونگ ساخته شده، دسترسی به اطلاعات از دستگاه‌های مختلف است. یعنی اطلاعات ورزشی شما روی ابر گوگل ذخیره می‌شود تا از تمام دستگاه‌های دیگر اندرویدی به آن دسترسی داشته باشید. گوگل‌فیت همچنین این توانایی را دارد که خواب شما را نیز تحلیل کند. این آپدیت جدید هم‌اکنون نیز قابل دانلود از گوگل پلی است.