گوشی‏های مارشملویی ایسوس معرفی  شدند

فارنت: گوگل یک ماهی می‏شود که اندروید ۶ مارشملو را برای نکسوس‏های خود منتشر کرده است، سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی همراه نیز آهسته‌آهسته برنامه خود را برای آپدیت اندروید ۶ اعلام می‏کنند و این‏بار نوبت ایسوس است تا از برنامه آپدیت تبلت‏ و گوشی‏های اندرویدی خود به نسخه ۶ مارشملو پرده بردارد.

ایسوس در انجمن رسمی خود اعلام کرده که ایسوس پد‏فون اس، زِن‏فون ۲، زِن فون ۳ دلوکس نسخه ویژه، به همراه زِن‏فون لیزر و زِن‏فون سلفی، محصولات اندرویدی این شرکت هستند که طعم اندروید ۶ مارشملو را خواهند چشید. اندروید ۶ مارشملو از لحاظ رابط کاربری پیشرفت داشته و کاربران نکسوس از این نسخه جدید رضایت کامل دارند، در کنار بهینه‏سازی ظاهری، اندروید مارشملو بهینه‏سازی‏های داخلی زیادی را شاهد بوده است و با این حساب باید ببینیم گوشی‏های ایسوس چگونه از این نسخه اندروید جدید استفاده خواهند کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که ایسوس به غیر از مدل‏هایی که اعلام شد، گوشی‏های دیگری را نیز به اندروید مارشملو آپدیت خواهد کرد یا خیر؛ اما با توجه به سیاست‌های ایسوس می‏توان انتظار داشت که این لیست در آینده شاهد محصولی دیگر از ایسوس باشد که اندروید مارشملو را تجربه می‏کند.