خبرگزاری فارس: یک ارائه‏ دهنده محصولات و خدمات تلفن‏همراه گفت: نزدیک به ۸۰ درصد برنامک‏های موجود شامل سرویس‏های ارزش‏افزوده پیامکی، اینترنتی و چندرسانه‏ای بر بستر تلفن‏همراه دیده نمی‏شوند.

احسان مظفری‏پور اظهار کرد:‏ در شرایط کنونی نزدیک به ۸۰درصد برنامک‏های موجود دیده نمی‏شوند. وی توضیح داد: برنامک‏ها خدمات محتوایی هستند که در قالب سرویس‏های ارزش‏افزوده بر بستر پیامک، اینترنت و چندرسانه‏ای بر بستر تلفن‏همراه ارائه می‏شوند.این ارائه‏دهنده محصولات و خدمات تلفن‏همراه تاکید کرد: توسعه کانال‏های نوین ارائه خدمات محتوایی از جمله برنامک‏ها، در نهایت منجر به ایجاد زیرساختی مناسب برای تکمیل اکوسیستم تولید محتوا در کشور خواهد شد. مظفری پور خاطرنشان کرد: برای معرفی و موفقیت بیشتر محتوای تولیدی، باید زمینه‏ای برای عرضه محتوا از سوی تولیدکنندگان محتوا فراهم شود.

وی گفت: علاوه بر ارائه محصولات و راه‏حل‏های جامع برای بهره‏برداری مشترکان تلفن‏همراه از محصولات و خدمات محتوایی، تلاش می‏کنیم با ارائه زیرساخت‏‏های فنی مناسب به‌عنوان تولیدکننده محتوا، توسعه‌دهنده زیرساخت و بسترهای ارائه محتوا، جمع‏آوری‌کننده و نشردهنده محتوا، بستر توسعه خدمات‏ را برای تولیدکنندگان برنامک‏ها، فراهم کنیم.