شرکت Orthotic Holdings با همکاری شرکت Sensoria Fitness برای اولین بار پابندی به نام Moore Balance Brace را طراحی کردند که موجب تعادل و ثبات کاربران در راه رفتن می‏شود و تا زمانی که از آن درست استفاده شود، کارآیی دارد. به گزارش «ایسنا» زمین خوردن می‏تواند اثرات مخربی را برای افراد میانسال به همراه داشته باشد، به همین دلیل، این دو شرکت به ساخت محافظ هوشمند پا و مچ پا پرداخته‌اند.

دستگاه Moore طراحی شده تا به کاربران شیوه‏ راه رفتن صحیح را بیاموزد و احتمال زمین خوردن آنها را به حداقل برساند. یکی از کاستی‏های این دستگاه این است که درمانگر نمی‏تواند به‌طور قطع بگوید بیمارانی که از آن به درستی استفاده می‏کنند، دیگر نیاز به مراجعه به درمانگاه ندارند. نسخه کنونی این پابند با حسگرهای داخلی، پارامترهای کاربر مانند نوع و سطح فعالیت، سرعت راه رفتن، آهنگ و مقدار زمان صرف شده برای هر متر حرکت روی زمین را اندازه‌گیری می‏کند.

این داده‏ها از طریق برنامه یک دستبند مجهز به بلوتوث که به پابند متصل می‏شود، به اینترنت منتقل می‏شوند. با استفاده از این نرم‏افزار، پزشکان می‏توانند روند پیشرفت بیماران را بررسی و از درمان خانگی آنها اطمینان حاصل کنند. کاربران همچنین می‏توانند به این داده‏ها دسترسی داشته باشند.