لپ‏تاپ مقرون به ‏صرفه‏ تر لنوو  در سری یوگا

فارنت: شرکت چینی لنوو که سابقه طولانی در تولید کامپیوترهای شخصی و لپ‏تاپ در جهان دارد، امروز از مدل جدید لپ‏تاپ Yoga ۷۰۰ رونمایی کرده که اصلی‏ترین ویژگی آن داشتن قیمت مقرون‏ به‏ صرفه تری آن نسبت به سایر اعضای این سری است.

به این ترتیب نسخه ۱۱ و ۱۴ اینچی این محصول قرار است از ماه آینده به ترتیب با قیمت ۶۴۹ و ۷۹۹ دلاری در بازارهای هدف و با بهره‏مندی پیش‏فرض از ویندوز ۱۰ عرضه شود.

بر این اساس نسخه ۱۱ اینچی لپ‏تاپ Yoga ۷۰۰ از نمایشگری با وضوح تصویر فول اچ‏دی از نوع IPS بهره برده و دارای ۸/ ۱۵ میلی‏متر ضخامت و وزنی ۱/ ۱ کیلوگرمی است. از جمله مشخصات این محصول می‏توان به تراشه نسل ششمی Core I۳ اینتل، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD، کارت گرافیکی HD ۵۱۵ اینتل، درگاه USB ۳.۰ و micro-HDMI اشاره کرد.

در طرف دیگر مدل ۱۴ اینچی این محصول دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD، تراشه نسل ششمی i۷ اینتل، کارت گرافیک دو گیگابایتی GeForce ۹۴۰M انویدیا، اسپیکرهایی با پشتیبانی از فناوری

Dolby DS۱.۰، درگاه USB ۳.۰، USB ۲.۰، HDMI‏، باتری ۴۵واتی که می‏تواند انرژی دستگاه را به مدت ۷ ساعت پخش متوالی فایل‏های مدیا تامین کند و ۸ گیگابایت

حافظه رم است.