فناوری‏های جدید و نوآورانه، امروزه به کمک مدیران صنایع بزرگ و کوچک آمده‏اند تا این مدیران در هزینه‏های سازمان خود صرفه‏جویی کنند.

برای مدیرانی که همواره به دنبال راه‏حل‏های مقرون‏به‏صرفه هستند سامسونگ پاسخگوی نیاز و دغدغه آنها است. راه‏حل‏های تجاری شرکت سامسونگ، به بنگاه‏های اقتصادی بزرگ و کوچک نشان می‏دهد که چگونه می‏توانند با استفاده از راه‏حل‏های چاپ، نیاز خود را برطرف و در هزینه‏های سازمان نیز صرفه ‏جویی کنند.

یکی‏ از ویژگی‏های اصلی‏ راه‏حل‏های چاپ، امکان نظارت بر هزینه‏های چاپ است. این هزینه‏ها که به صورت تصاعدی افزایش می‏یابند، عمدتا نادیده گرفته می‏شوند. از این طریق مدیران IT می‏توانند بر استفاده کارمندان از دستگاه‏های چاپ، هزینه‏های مصرفی مانند کاغذ و تونر کنترل و نظارت داشته باشند و برای بودجه سازمان خود به شکلی مناسب برنامه‏ریزی کنند. یکی‏ از نگرانی‏ها در ارتباط با روند رو‏به‏رشد استفاده از موبایل، تبلت یا لپ‏تاپ، حفظ امنیت و خطر انتشار اطلاعات آنها در محیط کار است. به این منظور، سامسونگ این معضل را با استفاده از فناوری شناسایی امن بر پایه NFC به حداقل رسانده است. نصب فناوری NFC روی چاپگرهای چندکاره امکان استفاده از شناسایی کاربر را برای چاپ مدارک فراهم می‏کند. از این طریق، امکان سرقت بالقوه از مدارک کاهش می‏یابد.