راهی برای افزایش سرعت گوشی و تبلت

دنیای اقتصاد: سرعت دستگاه‏های دیجیتالی بعد از اینکه چند سال از عمر آنها می‏گذرد کاهش پیدا می‌کند. حتما برای شما هم پیش آمده که گوشی هوشمند یا تبلت‌تان بعد از مدتی کار کردن دچار کندی اجرای دستورات شما شود یا در بسیاری مواقع «هنگ» شود. در چنین شرایطی اولین انتخابتان نباید عوض کردن این محصولات و جایگزین‏کردن‌شان با ابزارهای جدید باشد بلکه می‏توانید با جابه جایی فایل‏های روی گوشی یا تبلت یا حذف آنها سرعت دستگاه خود را افزایش دهید. یکی از راه‏هایی که به شما در خانه تکانی گوشی یا تبلت کمک می‏کند استفاده از اپلیکیشن Clean Master است. این اپلیکیشن این توانایی را دارد تا علت‏ مواردی که باعث کندی دستگاه شما شده‏ است را شناسایی و آن را از بین ببرد.

بعد از نصب Clean Master وقتی این اپلیکیشن را برای استفاده باز کنید یک نمودار پیش روی شما به نمایش در خواهد آمد که این نمودار میزان فضای آزاد و اشغال شده از حافظه داخلی و SD گوشی شما را نشان می‏دهد. دسترسی به تاریخچه کلی دستگاه از مهم‌ترین امکاناتی است که این اپ در اختیار کاربرانش می‌گذارد. یکی دیگر از ویژگی‏های Clean Master این است که به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‏هایی که به ظاهر پاک شده اما هنوز آثار آن روی گوشی شما باقی مانده را شناسایی و از بین ببرید.این فایل‏ها هیچ کاربرد و فایده‏ای نداشته و تنها فضای حافظه دستگاه شما را اشغال کرده‏اند. با یک کلیک می‏توانید این فایل‏ها را از روی گوشی خود پاک کنید و باعث افزایش سرعت و کارآیی عملکرد گوشی خود شوید. Clean Master در حال حاضر به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

Clean Master به همراه یک Task Killer عرضه شده است که می‏توان با استفاده از آن، تمامی سرویس‏ها و اپلیکیشن‏های در حال اجرا را متوقف کرد. این اپلیکیشن کاملا رایگان را می‌توانید با مراجعه به سایت کافه بازار

www.cafebazaar.ir دریافت کنید.