قاب شفاف برای گلکسی نوت 5

فارنت: هرچند سامسونگ گلکسی نوت ۵ را در سه رنگ مختلف راهی بازار کرده است، با این حال برخی کاربران خاص خواهان در اختیار گرفتن قاب‏هایی خاص‏تر مانند نمونه طلای ۲۴ عیار آن‌که ۱۴۵۰ دلار هزینه در پی خواهد داشت،

هستند.

حال یکی از دارندگان خوش‏ذوق این محصول بدون صرف هزینه گزاف طرحی را مطرح کرده که می‏تواند گلکسی نوت ۵ شما را به یکی از خاص‏ترین مدل‏ها تبدیل کند.

به‌تازگی فردی با نام کاربری Skarface۰۸ در شبکه اجتماعی Reddit دست به ابتکار جالبی زده و به جای انتظار عرضه قاب شفاف گلکسی نوت ۵ از سوی سامسونگ خود این قاب را به سادگی هرچه تمام‏تر ساخته است.

البته منظور از ساخت، شاید آن چیزی نباشد که همگان انتظار آن را دارند به گونه‏ای که این کاربر تنها با جدا کردن غشای رنگی قاب اصلی گلکسی نوت ۵ خود توانسته آن را تمام شفاف کند. وی برای این کار از یک سشوار حرارتی، گیره نگه دارنده و یک تیغ موکت‌بری استفاده کرده است.

جالب است که بدانید قاب پشتی گلکسی نوت بدون پیچ خاصی در جای خود کیپ شده است، از این رو با کمی تاباندن حرارت روی آن از جای خود جدا خواهد شد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که تحت هیچ عنوان قادر نخواهید بود قاب را از محافظ گوریلا گلس جدا کنید. در هر حال بعد از گرما دادن قاب پشتی، شیشه را از شاسی جدا کرده و سپس با گیره نگه دارنده آن را بردارید.

سپس در مرحله آخر با تیغ موکت‌بری به آرامی لایه رنگی آن را از یک طرف برداشته تا به قابی شیشه‏ای شفاف دست پیدا کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که درصورت نداشتن تخصص کافی به هیچ عنوان این کار را امتحان نکنید، زیرا به گفته شرکت سازنده این عمل گارانتی دستگاه را از میان خواهد برد.