به روز رسانی iWork اپل برای کاربران سازمانی

همکاران سیستم: شرکت اپل مجموعه خدمات iWork خود را برای سیستم‌های عامل iOS و OS X به‌روز کرد و بر این اساس فناوری‌های ۳D Touch و Split View برای انجام همزمان فعالیت‌های مختلف را در ابزارهای کاربردی Pages، Numbers و Keynote مورد پشتیبانی قرار داد.

به گزارش وب‌سایت theinquirer، نسخه به‌روز شده سیستم iWork اپل بسیار کارآمد است و این شرکت لیستی از صدها تغییر جدید در آن را روی سایت اینترنتی خود ارائه کرده است.

آن دسته از کاربرانی که ابزارهای کاربردی اپل را روی گوشی‌های هوشمند آی‌فون ۶S و آی‌فون ۶S Plus مورد استفاده قرار می‌دهند، هم‌اکنون می‌توانند قابلیت ۳D Touch را به کار گیرند تا سیستم محاسبه فشار انگشتان روی نمایشگر لمسی و قابلیت‌های Peep و Pop برای آنها ارائه شود. این سیستم امکان ویرایش آسان اسناد را برای کاربران سازمانی فراهم می‌کند.

کاربرانی که روی تبلت‌های iPad از سیستم عامل iOS ۹ استفاده می‌کنند، از این پس می‌توانند با قابلیت Split View به صورت همزمان چند فعالیت مجزا را انجام دهند. همچنین امکان پشتیبانی از سیستم‌های Slide Over و Picture in Picture هم برای این کاربران فراهم شده است تا بتوانند اسناد مبتنی بر ابزار Keynote را به آسانی ویرایش کنند و آن را برای ارائه در کنفرانس‌ها آماده سازند.