راهی آسان برای ویرایش فایل‌های آفیس

دنیای اقتصاد: اگر برای استفاده و نمایش فایل‌های office‌ مایکروسافت روی تبلت، گوشی و حتی کامپیوتر خود با مشکل مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن office‌ مایکروسافت کمک بگیرید.

این اپ یکی از حرفه‌ای‌ترین ابزارهای ویرایش و ایجاد فایل‌های آفیس برای دستگاه‌های هوشمند است. با کمک این اپلیکیشن رایگان و کاربردی می‌توانید فایل‌های مختلف آفیس مایکروسافت مانند word، powerpoint، excel و PDF‌را روی دستگاه‌های هوشمند خود ایجاد و آنها را به راحتی ویرایش کنید. این اپلیکیشن از فایل‌هایی با فرمت‌هایی همچون DOC، DOCX، XLS، XLSX، PPT، PPTX، TXT و تولید فایل‌های PDF بدون کوچک‌ترین مشکلی پشتیبانی می‌کند.

سرعت بالا در اجرا و بارگذاری فایل‌ها، وارد کردن تصویر به فایل‌های آفیس، دارا بودن شکل‌های متنوع ۳D و ۲D، قابلیت جست‌و‌جو در میان متن‌ها، امکان همگام‌سازی تمامی فایل‌های با سیستم‌های ابری و... از دیگر امکانات این اپلیکیشن کاربردی است. همچنین بسیاری از موارد کاربردی که در نرم‌افزارهایی مانند ورد، اکسل و پاورپوینت وجود دارند نیز در Polaris Office دیده می‌شوند و این ویژگی یعنی شما می‌توانید از این اپ برای تولید یک فایل باکیفیت بدون کوچک‌ترین مشکلی استفاده کنید.

Polaris Office امکان نصب روی سیستم‌عامل‌های iOS‌، اندروید و آمازون را دارد. این اپ برای کاربران اندرویدی به رایگان در اختیارشان قرار گرفته است، اما کاربران iOS‌ باید برای استفاده از این اپ ۱۲ دلار و ۹۹ سنت پرداخت کنند. همچنین این اپ روی سیستم‌عامل‌ ویندوز و مک اپل نیز قابل نصب است. استفاده از امکانات این سرویس از طریق سایت www.polarisoffice.com نیز قابل دسترس است.