فارنت: شرکت OPPO سخت در تلاش است تا جایگاه خود را در بازار تکنولوژی بهبود بخشد و آخرین دستگاه معرفی این شرکت هم گواه همین موضوع است.

OPPO R۷، R۷ Plus، R۷ Lite و Mirror ۵ همگی گزینه‏های خوبی برای انتخاب هستند؛ اما ظاهرا این خانواده قرار است در ۲۶ مهر به استقبال عضو جدیدی برود. براساس گزارش‌ها، OPPO قصد دارد در نمایشگاه فناوری اطلاعات جیتکس (GITEX) که یکشنبه آینده در دبی برگزار می‏شود، از یک گوشی‏هوشمند جدید رونمایی کند. گفته شده این گوشی جدید OPPO R۷s نام داشته و قرار است با برخورداری از صفحه‏نمایش بزرگ‏تر و حافظه داخلی دو برابر نسبت به R۷، در قالب بدنه فلزی عالی و دوربین قدرتمند، دستگاه‏های فعلی این شرکت را بهبود بخشد.

جزئیات بیشتری از این دستگاه جدید منتشر نشده؛ اما بر اساس شایعات، OPPO R۷s از یک صفحه‏نمایش ۵/ ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده کوالکام اسنپ‏دراگون ۶۱۵، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی‏آمپرساعتی برخوردار خواهد بود.

طبق این مشخصات، با یک گوشی رده‏بالای شگفت‏انگیز روبه‌رو خواهیم بود؛ اما باید توجه داشت که این مشخصات در قالب شایعات منتشر شده و نمی‌توان به آنها اتکا کرد.