موبنا: در حالی که حدود یک ماه از عرضه جهانی گوشی ۶S آی‌فون می‌گذرد این گوشی تازه‌وارد در ویترین بیشتر مغازه‌های تهران دیده می‌شود.

افزایش واردات گوشی ۶S آی‌فون با رنگ‌بندی و ظرفیت‌های مختلف باعث شده تا در ویترین بیشتر مغازه‌ها این گوشی تازه‌وارد دیده شود. این گوشی جدید آی‌فون در وهله اول با قیمت کاذب حدود ۸ تا ۹ میلیون تومانی وارد بازار دیجیتال شد اما به مرور زمان با افت قیمت همراه شد.

گوشی ۶S آی‌فون با ظرفیت ۱۶ گیگابایتی با رنگ‌بندی متنوع رزگلد، گلد، سفید و مشکی به ترتیب با قیمت ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان، ۲ میلیون و ۴۵۰هزار تومان، ۲ میلیون و ۴۲۰هزار تومان و ۲ میلیون و ۴۵۰هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

هم‌اکنون گوشی iphone ۶S با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی با رنگ‌بندی رزگلد، گلد، سفید و مشکی به ترتیب با قیمت سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ۲میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می‌شود.

همین گوشی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان این برند قرار می‌گیرد. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش ۷/ ۴ اینچی با کیفیت عالی، عملکرد بی‌نقص TouchID، وزن و قطر بسیار کم، کیفیت عکس‌های بسیار خوب و قابلیت فیلمبرداری HD با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه، عملکرد سخت‌افزاری بی‌نظیر، اضافه شدن امکانات بسیار خوب به سیستم‌عامل iOS نسخه ۸، بهبود شارژدهی باتری با وجود بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش و وجود نسخه ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد.