شبکه اجتماعی ویژه ‌طراحان

دنیای اقتصاد: در حال حاضر اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب است که بسیاری از دوستداران دنیای عکاسی را گرد هم جمع کرده است. براساس آخرین اخبار منتشر شده این شبکه در ماه ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

تا به حال سرویس‌های اینترنتی مختلفی مشابه با اینستاگرام ساخته شده است اما قطعا تاکنون هیچ‌کدام به موفقیت این شبکه اجتماعی دست پیدا نکرده‌اند. اما برخی از این شبکه‌ها امکانات جالب و ویژه‌ای در اختیار کاربرانشان می‌گذارند یکی از این اپلیکیشن‌ها Studio Design نام دارد. اپلیکیشنی که به جای به اشتراک‌گذاری عکس‌های مختلف به کاربران اجازه می‌دهد تا طرح‌های گرافیکی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. سایت MASHABLE در توضیح کارآیی این اپ نوشته است: آنچه اینستاگرام برای عکاسی انجام می‌دهد این اپ برای حوزه طراحی و گرافیک انجام می‌دهد.

در اینستاگرام عاشقان دنیای عکاسی فعالیت می‌کنند و در Studio Design عاشقان دنیای طراحی و گرافیک دست به اشتراک‌گذاری کارهای خلاقانه خود می‌زنند. Studio Design اپلیکیشن رایگانی است که در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و iOS قرار گرفته است. این اپ درست مانند اینستاگرام بسیار قدرتمند و پر از امکانات کاربردی است. این اپ این امکان را به شما می‌دهد تا طرح‌های گرافیکی خود را به آن اضافه کنید، در نهایت دست به ویرایش آن بزنید، فیلتر‌های مختلف به آن اضافه کنید یا متن‌هایی را به طرح‌های خود بیفزایید.

یکی از اصلی‌ترین و جالب‌ترین امکانات این اپ ویرایش مجدد به نام Remix است. این اپ به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بتوانند طرح‌های گرافیکی کاربران دیگر را ویرایش کنند و تغییراتی در راستای بهتر شدن آن انجام دهند. شما می‌توانید با این امکان، طراح‌های گرافیکی افراد دیگر را انتخاب و مطابق سلیقه خود آن را ویرایش کنید؛ در نهایت نیز نتیجه کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما در شبکه اجتماعی طراحان می‌توانید دوستان زیادی پیدا کنید، با طرح‌های گرافیکی افراد مختلف از کشورهای مختلف آشنا شوید، آنها را دنبال کنید یا از کار آنها ایده‌های جدیدی به دست بیاورید.