ایسنا: مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر اینکه سرعت اینترنت نسبی است که در قیمت آن هم تاثیرگذار است، تاکید کرد: اپراتور دوم فعلا برنامه‌ای برای افزایش تعرفه اینترنت ندارد.

علیرضا قلمبر دزفولی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت ایرانسل تصمیم به کاهش تعرفه‏های اینترنت خود نگرفته، اظهار کرد: در حال حاضر تعرفه هر گیگابایت اینترنت ایرانسل رقمی بین ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ تومان است که در نهایت این رقم حدود یک دلار می‏شود و این در شرایطی است که در کشوری مثل امارات هر گیگابایت اینترنت موبایل حدود ۲۰۰ درهم قیمت دارد.

وی در عین حال اظهار کرد: البته بحث سرعت هم در قیمت اینترنت اثر دارد و در کشوری مانند آلمان یک حجم اینترنت براساس سرعت‏های مختلف قیمت‏های متنوعی دارد، اما در ایرانسل هیچ‏گاه بابت سرعت، مبلغ اضافه‏ای از مشترکان دریافت نمی‏شود و برهمین اساس رقمی که برای اینترنت نسل چهار در نظر گرفته شده با وجود آنکه سرعت این نسل ۱۰ برابر نسل سه است از نظر قیمت برابری می‏کند.

مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر اینکه در حال حاضر قیمت اینترنت همراه اپراتور دوم یکی از ارزان‌ترین‏های دنیا به شمار می‏رود، اظهار کرد: اکنون هر گیگابایت اینترنت ما در بسته‏هایی با حجم سنگین حدود ۱۷۵۰ تومان است که این رقم در بسته‏هایی با حجم متفاوت به حدود ۴هزار تومان می‏رسد که این میزان جزو قیمت‏های خوب دنیا به‏شمار می‏رود.