دنیای اقتصاد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از تمامی مدیران عامل و مدیران فنی شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دعوت می‌کند در نشست اطلاع‌رسانی و آشنایی با آخرین نسخه پروتکل ECE که در روز چهارشنبه ۲۲ مهر ماه برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند. به گزارش روابط عمومی سازمان نصر کشور، ناصر علی سعادت با اعلام این خبر، گفت: سامانه سپاد سال گذشته با هدف پایش و رصد پی‏نوشت‏ها و دستورهای رئیس‌جمهوری به تمامی دستگاه‏های اجرایی کشور و همچنین تسهیل تعاملات بین دستگاهی راه‌اندازی شد.

اکنون نوبت به آن رسیده تا شرکت‌های تولیدکننده اتوماسیون اداری که با دستگاه‌های دولتی همکاری می‌کنند، ضمن آشنایی با آخرین نسخه پروتکلECE نسبت به اعمال تغییرات و به‌روزرسانی نرم‌افزار خود اقدام کرده تا قابلیت برقراری ارتباط با سامانه سپاد را پیدا کنند. رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به اینکه فراخوان اعلام شده پیرو امضای تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست‌جمهوری است، گفت:

این تفاهم‌نامه به همت کمیسیون نرم‌افزار و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به‌منظور همکاری دوجانبه در توسعه و بهره‌برداری از زیرساخت تبادل اطلاعات دولت (سیتاد) برای تبادل الکترونیکی مکاتبات (ECE) منعقد شده است. مدیران عامل و مدیران فنی شرکت‌های تولیدکننده اتوماسیون اداری علاقه‌مند به حضور در نشست اطلاع‌رسانی و آشنایی با آخرین نسخه پروتکل ECE که ۲۲ مهر ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد، مشخصات خود را به ایمیل Info@irannsr. org ارسال کنند.