آی‌فون‌های جدید ازجنس الماس و طلا

شماران‏ سیستم: هنوز جنجال‏های مربوط به ساخت نسخه جدید آی‌فون فروکش نکرده است که خبری جدید درباره عرضه نسخه‏ای ساخته شده از الماس برای این تلفن همراه به گوش می‏رسد.

اگر خرید یک تلفن همراه بسیار گران‌قیمت شرکت اپل نمی‏تواند احساس لوکس‌گرایی در شما را آرام کند از خواندن این خبر خوشحال خواهید شد.

شرکت اپل به‌تازگی رنگ طلایی، صورتی را به‌عنوان رنگی جدید در تلفن‏های همراه هوشمند آی‌فون ۶S و آی‌فون ۶S پلاس به کاربران معرفی کرده است.

با این وجود اعتراض‏های بسیاری درباره این رنگ به این شرکت صورت گرفته است و بسیاری از افراد این رنگ را کاملا متضاد با تعریف رنگ طلایی، صورتی می‏دانند.

به این ترتیب فضای کاری برای شرکت‏هایی که محصولات اپل را به لوکس‏ترین حالت تبدیل می‏کنند مهیا شده است و یکی از این شرکت‏ها اقدام به ساخت یک نمونه آی‌فون ساخته شده از طلا و الماس کرده است که مسلما نمی‏توان اعتراضی به رنگ طلایی آن داشت. این دستگاه ابتدا با روکشی از جنس طلای ۲۵۴ عیار پوشانده می‏شود و در ادامه این فرآیند نیز بدنه آن با الماس‏های بسیار باکیفیت و ویژه پوشانده می‏شود.

البته همان‏طور که انتظار می‏رود، قیمت این مدل نیز چندان پایین نخواهد بود و این محصول بسته به نوع تلفن همراه و سایز دستگاه (این نوع از لوکس سازی برای مدل‏های قدیمی‏تر نیز قابل اعمال خواهد بود) می‏تواند برای کاربر هزینه‏ای نزدیک به ۳۳۰۰ دلار تا ۴۲۰۰ دلار در بر داشته باشد.