دنیای اقتصاد: ایرانسل از نرم‏افزار کاربردی خرید الکترونیکی بلیت با نام تجاری «گیشه» در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۵ رونمایی کرد.

«گیشه» نخستین نرم‏افزار کاربردی جامع خرید الکترونیکی بلیت در ایران است که دسترسی به منابع متعدد گسترده خرید الکترونیکی بلیت را برای کاربران فراهم می‏کند و با استفاده از آن می‏توان اطلاعات و جزئیات مربوط به بلیت مورد نیاز را مشاهده و خریداری کرد تا به این ترتیب از اتلاف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیت جلوگیری شود.

همچنین نرم‏افزار گیشه، کاربران را در جریان برنامه تئاترها، کنسرت‏ها، فیلم‏های در حال اکران، گالری‏ها و برنامه‏های گردشگری قرار می‏دهد و امکان خرید و دریافت الکترونیکی بلیت از طریق این برنامه را برای آنان میسر می‏کند. امکان مشاهده فهرست دوره‏های آموزشی هنری و ثبت‏نام در این دوره‏ها نیز از طریق «گیشه» امکان‏پذیر است.

براساس این گزارش، دریافت جزئیات هر برنامه از قبیل هنرمندان، عوامل، عکس‏ها، آواها، نشانی محل اجرا و نمایش آن روی نقشه و مسیریابی از طریق نرم‏افزار کاربردی گیشه میسر است. کاربران می‏توانند نرم‏افزار کاربردی گیشه را از صفحه اختصاصی آن در وب‏سایت ایرانسل به نشانی gisheh.irancell.ir یا بازار اندرویدی Myket دانلود و نصب کنند.