موبایل آینده OnePlus‏ میان‏رده است

جی اس ام: گمانه‏زنی‏های متعددی درباره محصول بعدی وان پلاس وجود دارد. با این حال به نظر می‏رسد می‏توان از یک چیز مطمئن بود: وان‏پلاس آینده پرچمدار نیست، بلکه دستگاهی میان‏رده و ارزان‏قیمت است.

اسمارت‏فون‏‏های وان‏پلاس اغلب خودشان را قاتل و نابودگر پرچمداران کنونی معرفی می‏کنند. محصولات این شرکت، علاوه‌بر مشخصات فنی خوب، قیمت مناسبی دارند و به همین دلیل آمار فروش چشمگیری به خود اختصاص می‏دهند. ولی حرکت وان‏پلاس به سمت تولید محصولات میان‏رده و ارزان‏تر نشان‏دهنده نوعی تغییر رویکرد برای این شرکت است؛ تصمیمی که به نظر می‏رسد ناشی از تمرکز آنها بر بازار روبه‏رشد هندوستان است. گزارش‏های زیادی از برنامه‏های آتی وان‏پلاس به دست آمده که ثابت می‏کند فعلا از وان‏پلاس ۳ خبری نیست. تلفن هوشمند بعدی این شرکت بسیار ارزان‏تر است و مشخصات فنی مشابهی با سایر میان‏رده‏های بازار دارد. طبق اظهارات مدیر این شرکت در هندوستان، به نظر می‏رسد تا انتهای سال جاری میلادی شاهد معرفی این دستگاه باشیم.

البته فروش وان‏پلاس بعدی به‏صورت جهانی است و صرفا محدود به هند نیست. با وجود این تمرکز اصلی این شرکت بر فروش در بازار چند ده میلیونی هند است و قصد دارد برند خود را در شبه‏قاره و کشورهای اطراف به‏خوبی مطرح کند. فعلا رشد فروش وان‏پلاس در هندوستان نسبت به سایر بازارها بسیار بیشتر است که این خود دلیل دیگری برای اتخاذ چنین تصمیمی در این شرکت است. هنوز اطلاعات جزئی‏تری از قیمت یا مشخصات فنی این دستگاه به بیرون درز پیدا نکرده؛ اما به نظر می‏رسد، با توجه به نزدیکی زمان معرفی‏اش، به‏زودی شاهد درز اطلاعاتی در رسانه‏ها باشیم. وان‏پلاس در معرفی دو پرچمدار قبلی خود عملکرد خوبی داشته و ورودش به بازار میان‏رده‏ها هم ممکن است نتایج جالبی به همراه داشته باشد.