دوربین ارزان‌قیمت مجهز به  بی‏سیم وای‏فای

شرکت GoPro تصمیم گرفته دامنه محصولات خود در حوزه دوربین‏های ورزشی یا همان اکشن کمراها را به‏گونه‏ای افزایش دهد تا کاربران بتوانند با بودجه‏های مختلف از محصولات این شرکت بهره ببرند. در همین راستا این شرکت در روزجاری از مدل GoPro Hero+ Wi-Fi رونمایی کرد.

این دوربین جدید ویژگی‏هایی میان مدل اولیه Hero+ با قیمت ۹۹/ ۱۲۹ دلار و مدل گران‏قیمت‏تر یعنی Hero+ LCD با قیمت ۹۹/ ۲۹۹ دلار دارد که قرار است ۱۲ مهر روانه بازار شود. مدل معرفی شده از قابلیت‏های وای‏فای، بلوتوث و البته صفحه‏نمایش لمسی نیز بهره‏مند شده است. قیمت درنظر گرفته شده برای این محصول ۹۹/ ۱۹۹ دلار ذکر شده که جایی میان قیمت مدل پایه و مدل گران‏تر دارد.

از نظر ظاهری، Hero+ Wi-Fi جدید شباهت زیادی به مدل پایه داشته اما در قسمت داخلی شاهد بهبود قابلیت فیلم‏برداری از نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به همان رزولوشن تمام اچ‏دی اما با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه هستیم. این دوربین همچنین می‏تواند عکس‏هایی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل بگیرد و تا عمق ۴۰ متری نیز در برابر آب مقاومت دارد. با این وجود امکان فیلمبرداری تصویر آهسته وجود ندارد.

GoPro همچنین کاهش قیمتی را برای دوربین مینیاتوری Hero ۴ Session در نظر گرفته و قیمت آن ‏را از ۹۹/ ۳۹۹ دلار به ۹۹/ ۲۹۹ دلار رسانده است.