سرعت گوشی خود را افزایش دهید

دنیای اقتصاد: برای اینکه گوشی شما با سرعت و دقت بیشتری کار کند و امکانات مختلف را به درستی در اختیار شما بگذارد پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن ZDbox استفاده کنید. این اپلیکیشن که مخصوص کاربران گوشی با سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده به شما کمک می‌کند تا فضای خالی بیشتری روی حافظه داخلی دستگاه ایجاد کنید و در نتیجه سرعت دستگاه خود و عمر باتری آن را افزایش دهید.

به کمک این اپلیکیشن، اطلاعاتی از بخش‌های مختلف گوشی در اختیار شما گذاشته می‌شود که می‌توانید بهترین بهره‌وری را از گوشی همراه خود داشته باشید.

برای مثال، در بخش اطلاعات باتری شما به اطلاعاتی مانند میزان زمان باقیمانده از شارژ باتری، دمای باتری، وضعیت سلامت باتری و... دسترسی دارید یا در قسمت اطلاعات مربوط به دیتا شما می‌توانید اطلاعات مفید و ضروری در مورد میزان استفاده از اینترنت نسل دوم و سوم موبایل داشته باشید.

همچنین قابلیت App Lock این اجازه را به کاربران می‌دهد تا آنها روی برخی از اپلیکیشن‌های خاص خود رمزگذاری کنند و با این کار امکان دسترسی افراد غریبه به اپ‌ها را محدود کنند.

قابلیت App to SD این امکان را فراهم می‌کند تا اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی یا تبلت به همراه فایل‌هایشان از حافظه‌ دستگاه به حافظه‌ SD منتقل شوند.

این قابلیت برای دستگاه‌هایی که از حافظه داخلی محدودی برخوردارند کاربردی است.اما Task Killer یکی دیگر از قابلیت‌های ZDbox است که با استفاده از این قابلیت امکان مشاهده اپلیکیشن‌های در حال اجرا و توقف کار آنها در صورت تمایل وجود دارد.

برای دریافت این اپلیکیشن رایگان می‌توانید به سایت کافه‌بازار مراجعه کنید. برای دریافت این اپلیکیشن رایگان به گوگل پلی یا اپل استور مراجعه کنید.