داغ شدن بیش از حد و از کار افتادن  فلش دوربین

فارنت: آی‌فون‏های جدید شرکت اپل در بسیاری از کشورهای جهان در معرض فروش قرارگرفته‏اند و این اولین هفته‏ای است که کاربران می‏توانند به‌طور گسترده از این دستگاه‏های هوشمند استفاده و تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

این در حالی است که در کمال تعجب و در همین بدو امر گزارش‏هایی مبنی بر بروز مشکلات عجیب گرم‏شدن بیش از حد و تاثیر آن بر برنامه دوربین این گوشی‏ها به گوش می‏رسد.

به‏نظر می‏رسد بروز این مشکل هیچ ارتباطی با استفاده بیش از حد یا به‏کارگیری گوشی در دمای بالا نداشته باشد. آن‏طور که کاربران در وب‏سایت Reddit عنوان کرده‏اند با بازکردن برنامه دوربین، پیغامی مبنی بر غیرفعال‏شدن فلش در مقابل دیدگان کاربران قرار می‌گیرد و پس از آن هشداری به‏منظور نیاز به خنک‏شدن آی‌فون به‏منظور مهیا شدن امکان استفاده مجدد از فلش مشاهده می‏شود.

این اخبار پس از انتشار گزارش‌هایی منتشر می‏شوند که حکایت از گرم شدن بیشتر آی‌فون ۶S در مقایسه با مدل‏های پیشین داشتند. برخی گزارش‌ها مدعی هستند دمای آی‌فون‏های جدید شرکت اپل گاهی به ۳۸ درجه سانتی‏گراد نیز می‏رسد، این در حالی است که دمای متوسط برای اکثر گوشی‏های موجود در بازار چیزی در حدود ۳۲ درجه سانتی گراد است.