جعبه آی‌فون‌های جدید متفاوت‌تر از همیشه است

جی‌اس‌ام: گوشی‌های جدید اپل تا چند روز دیگر به‌طور عمومی عرضه می‌شوند، اما حتی این امر هم باعث نمی‌شود عکس‌هایی از جعبه و رنگ جدید این آی‌فون‌ها فاش نشود.در حالی که یک هفته‌ای از معرفی آی‌فون‌های اپل گذشته است و کاربران بسیاری آی‌فون‌های جدید اپل را پیش‌خرید کرده‌اند، هیجان برای این گوشی‌های جدید اپل هفته آینده با عرضه آنها به اوج خود می‌رسد. آی‌فون‌های ۶s و ۶s Plus نسبت به نسخه قبلی به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند و از نمایشگر ۳D Touch بهره می‌برند.

با وجود اینکه تنها یک هفته به عرضه عمومی آی‌فون‌های جدید باقی مانده، عکس‌هایی از این گوشی‌ها فاش شده که جعبه هر چهار رنگ این گوشی‌ها را، یعنی رز گلد، طلایی، نقره‌ای و خاکستری، نمایش می‌دهد و جعبه همه این گوشی‌ها سفید است. عکس آی‌فون‌ها روی جعبه سفیدرنگ آنها نمایش داده شده و در صفحه نمایش آنها نیز تصویر ماهی به نمایش درآمده است.

دلیل علاقه اپل به ماهی مشخص نیست، اما والپیپر نسل اول آی‌فون‌ها نیز تصویر نوعی ماهی بود و اپل واچ نیز والپیپر گونه‌ای ماهی را روی نمایشگر خود دارد.

عکس‌هایی که از نسخه رز گلد آی‌فون جدید منتشر شده این دیوایس را بیش از آنچه به نظر می‌رسید صورتی نشان می‌دهد. البته صورتی بودن این دیوایس اصلا نکته منفی نیست، فقط چیزی است که انتظارش را نداشتیم. این عکس‌ها را سایت چینی Feng منتشر کرده و کیفیت قابل قبولی ندارند، به همین دلیل بهتر است تا منتشر شدن عکس‌های واقعی و باکیفیت این گوشی کمی صبر کنید.