«ساتیا نادلا» اولویت‌های اصلی مایکروسافت را مشخص کرد

همکاران سیستم: اقتصاد از طریق بهره‌وری باعث پیشرفت می‌شود و کمک هرچه بیشتر به این پیشرفت از طریق فناوری‌های دیجیتالی هدفی است که «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت در سر می‌پروراند. به گزارش وب‌سایت Zdnet، نادلا با تاکید روی استراتژی‌های متمرکز بر دستگاه‌های اینترنتی و خدمات ابری گفت: «دستگاه‌های رایانه‌ای به گونه‌ای پیش می‌روند که همه‌جا آنها را مشاهده خواهیم کرد. سوال اصلی این است که، آیا با حرکت رو به‌جلوی شما، تجربیات شما هم تغییر خواهد کرد؟»

نادلا این هفته به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در کنفرانس سالانه Dreamforce که توسط شرکت Salesforce.com برگزار شده بود حضور یافت. «جسی هِمپل» از مجله Wired که در کنفرانس حضور داشت، از صحبت‌های مدیرعامل مایکروسافت در کنفرانس بزرگترین رقیب خود در زمینه نرم‌افزارهای CRM صحبت کرد.

نادلا گفت همکاری با شرکت‌هایی مانند Salesforceا، Workday و ... در شرایط کنونی یک اقدام حیاتی محسوب می‌شود. نادلا اظهار کرد: «تنوع یکی از مهم‌ترین نیازهای کنونی مایکروسافت محسوب می‌شود.» او به این مساله اشاره کرد که شرکتش می‌کوشد به تمام مشتریان از طبقات اجتماعی مختلف و با نژادها و جنسیت‌های متفاوت در ۱۹۲ کشور جهان خدمات خود را ارائه دهد.

«ساتیا نادلا» در جریان صحبت‌های خود سه اولویت اصلی مایکروسافت را مشخص کرد. بلندپروازی یکپارچه در شرایط کنونی، بازسازی بهره‌وری و فرآیندهای کسب‌وکار، ساخت «خدمات ابری هوشمند» با کنترل داده‌ها و تبدیل دستگاه‌های رایانه‌ای به ابزارهای شخصی‌تر و سازگارتر با ویندوز ۱۰. او گفت: «ما در حال ساخت زیرساخت خود یعنی ویندوز ۱۰ هستیم تا این انقلاب بزرگ را در عرصه رایانه‌های شخصی که به دستگاه‌های موبایلی، تجارب شخصی و تعاملات طبیعی محدود می‌شود، ایجاد کنیم. این جریان به معنی ارائه ویندوز برای یک شخص نیست. این جریان به معنی عرضه نسل جدید ویندوز است.»