نرم‏افزاری هوشمند  برای ذخیره باتری گوشی

رایورز: متخصصان موفق به طراحی یک نرم‏افزار بسیار ویژه شده‏اند که می‏تواند با بررسی ساختار کارکرد نرم‏افزارهای فعال در تلفن همراه و از کار انداختن نسخه‏های غیرضروری، به صورت هوشمند مدیریت مصرف باتری را بر عهده گرفته و کارآیی تلفن همراه شما را بهتر کند. به‌گزارش وب‏سایت engadget، یکی از موارد اصلی مصرف بالای باتری‏های تلفن‏های همراه هوشمند در دنیای امروزی را باید تعدد نرم‏افزارهای فعال روی آنها دانست.

بسیاری از ما به از کار انداختن نرم‏افزارهای اضافه روی سیستم خود عادت کرده‏ایم ولی حتی کسانی که در این کار خبره هستند نیز نمی‏توانند تمامی نرم‏افزارهایی که بدون دلیل در حال مصرف باتری هستند را از کار بیندازند.

مشکل اصلی نیز زمانی شروع می‏شود که تلفن همراه شما در دستتان نیست و در این شرایط نرم‏افزارهای متعددی مصرف به‌جای باتری را شروع خواهند کرد.

حال متخصصان موفق به طراحی یک ساختار هوشمند برای مدیریت مصرف باتری شده‏اند. این ساختار در نخستین گام به نرم‏افزارهای مدیریت باتری عادی موجود در بازارهای نرم‏افزاری شباهت دارد ولی ساختار عملکرد آن با این اپلیکیشن‏ها متفاوت بوده و بسیار بهینه‏تر است.

این برنامه می‏تواند به بررسی ساختار هر برنامه بپردازد و براساس میزان اهمیت برنامه یاد شده، به صورت خودکار برای از کار انداختن آن تصمیم لازم را اتخاذ کرده و به‌طور هوشمند برای مدیریت باتری تلفن همراه هوشمند شما اقدام کند.

به این ترتیب می‏توان انتظار داشت که مصرف باتری در تلفن‏های همراه هوشمند بالا رده به‏مراتب بهبود پیدا کرده و به میزانی معقول کاهش پیدا کند. این سیستم با نام Hush طراحی شده است و به‌زودی در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.