سایتی برای حمایت از  پروژه‌های خلاقانه

دنیای اقتصاد: به تازگی وب‌سایتی با هدف جذب حمایت مالی برای پروژه‌های خلاقانه و نوآورانه، فعالیت خود را شروع کرد. این وب‌سایت به آدرس fundorun.com.بستری را فراهم می‌کند تا کارآفرینان، فعالان اجتماعی و هنرمندان، طرح‌ها و پروژه‌های خود را معرفی و برای اجرای آنها از پشتیبانان در ازای دریافت پاداش‌های مشخص، سرمایه جذب کنند.

هنر، فناوری اطلاعات، طراحی محصولات نوآورانه (گجت‌ها، وسایل هوشمند و ... ) و فعالیت های اجتماعی (خیریه، محیط‌زیست، بلایای طبیعی و ...)، چهار حوزه‌ای است که افراد می‌توانند به‌عنوان سرپرست پروژه، پس از عضویت در سایت، کمپین‌های خود را تعریف کنند.

کمپین «نقاشی مهر»، نخستین کمپین خیریه در بستر سرمایه‌پذیری جمعی «فاندوران» است که توسط موسسه خیریه توسعه سرمایه انسانی آینده برتر در این سایت ایجاد شده و افراد می‌توانند در ازای پاداش‌های مختلف، از این کمپین حمایت کنند.

هدف کمپین نقاشی مهر، تهیه ۱۰۰ بسته آموزشی شامل کیف، لوازم التحریر و ... به ارزش ۱۰۰ هزارتومان برای کودکان بیمارستان علی اصغر(ع)، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید است که در جشن هشتم مهرماه بیمارستان، به آنها تحویل داده می‌شود. در این کمپین، هر فردی می‌تواند بر اساس میزان حمایتش، در تهیه بسته آموزشی و برگزاری این جشن سهیم شود و با ثبت‌نام در سایت و کلیک روی «حمایت می‌کنم»، حمایت‌های خود را بر اساس عدد و پاداش تا تاریخ ۶ مهرماه مشخص کند.