حفاظت از گوشی همراه

دنیای اقتصاد: اگر به فکر حفاظت از اطلاعات گوشی همراه خود هستید یا می‌خواهید در زمان گم شدن یا دزدیده شدن گوشی‌تان امید برای پیدا کردن آن داشته باشید، پیشنها‌د می‌کنیم اپلیکیشن Lookout را روی گوشی خود نصب کنید.

این اپلیکیشن دو امکان ویژه و مهم را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. یعنی Lookout علاوه بر پیدا کردن گوشی به سرقت رفته شما ، می‌تواند از آن در برابر انواع بدافزارها نیز محافظت کند. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به مکان‌یابی دستگاه‌ گم شده، ذخیره خودکار آخرین مکان ردیابی شده قبله از پایان میزان شارژ باتری، ارسال عکس‌ مخفیانه از دوربین دستگاه به کمک ایمیل در صورت وارد کردن رمز‌های‌عبور اشتباه، گرفتن backup‌ خودکار از مخاطبان دفترچه تلفن، اسکن تمامی برنامه‌های دانلود شده تلفن، جلوگیری از انتقال ویروس از گوشی به کامپیوتر، جلوگیری از نصب بد‌افزار و... اشاره کرد، البته تمامی این امکانات تنها در صورت اتصال شما به اینترنت قابل استفاده خواهد بود.

این اپلیکیشن در دو نسخه پولی و رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است. نسخه پولی این اپ امکاناتی مانند قفل و پاک‌سازی دستگاه از راه دور ، Back up از تصاویر و تاریخچه تماس و... را نیز در اختیار کاربرانش می‌گذارد. برای استفاده بهتر از امکانات این اپلیکیشن باید به سایت مخصوص این اپ به آدرس www.lookout.com بروید و یک حساب کاربری بسازید. با این حساب کاربری حالا شما می‌توانید دستگاه خود را در صورت به سرقت رفتن روی نقشه ببینید و با پخش صدای بلند از دستگاه حتی در صورت سایلنت بودن دیگران را متوجه به سرقت رفته شدن دستگاه خود کنید.