ساعت هوشمند ۸۰۰ دلاری با پوشش طلایی و سازگاز با iOS

فارنت: شرکت هوآوی از ساعت هوشمند جدید مبتنی بر اندروید ویر خود با قیمت ۸۰۰ دلاری رونمایی کرد که قابلیت اتصال به دستگاه‏های قدرت گرفته از iOS را هم دارد.

ساعت مذکور که تصاویر تبلیغاتی آن امروز از طریق اکانت رسمی توییتر شرکت سازنده منتشر شده است، قرار است در نمایشگاه IFA ۲۰۱۵ برلین به نمایش گذاشته شود با این حال از هم‌اکنون آن را می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین آمازون پیش‏ خرید کنید. نسخه پایه ساعت جدید هوآوی از بدنه‏ای با استیل ضدزنگ ساخته شده که با قیمت ۹۹/ ۳۴۹ دلاری راهی بازار می‏شود، این در حالی است که نسخه لوکس آن علاوه‌بر برخورداری از بدنه‏ای با جنس استیل مقاوم، دارای روکش طلا نیز هست که قیمت ۸۰۰ دلاری را برای خریدار در پی خواهد داشت که آن را به یکی از گران‏قیمت‏ترین گجت‏های مبتنی بر اندروید پوشیدنی تبدیل می‏کند.

البته هوآوی مدل‏هایی مقرون ‏به ‏صرفه‌تری را هم برای افرادی که نمی‏خواهند هزینه زیادی برای در اختیار گرفتن یک گجت پوشیدنی خرج کنند، تولید می‏کند. بر این اساس نسخه استیل سفید و مشکی این محصول با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش می‏رسد، این در حالی است که نسخه طلایی با بند چرمی نیز ۶۹۹ دلار قیمت ‏گذاری شده است. هرچند انتظار می‏رود در نسخه‏های بعدی اندروید ویر به‌طور پیش‏ فرض از محصولات اپل پشتیبانی کنند، با این حال هوآوی منتظر گوگل نمانده و ساعت هوشمند جدیدش را به قابلیت اتصال به دستگاه‏هایی مبتنی بر iOS ۸.۲ به بعد تجهیز کرده است.