ساندتاور بی‌سیم جایگزین سینمای خانگی

دنیای اقتصاد: با توسعه تکنولوژی‌های جدید، دستگاه‌های سینمای خانگی دیگر کم‌کم بازنشسته می‌شوند تا محصولات جدیدی مانند ساندبار و ساندتاور جایگزین آنها شوند. در همین راستا شرکت ال‌جی جدیدترین محصولات صوتی خودش را به بازار معرفی کرده است.

این محصول جدید که در واقع در دسته ساندتاورها قرار می‌گیرد، برخلاف دستگاه‌های سینمای خانگی ساختاری بی‌سیم داشته، فرآیند نصب و راه‌اندازی راحتی دارد و در نهایت صدا را با کیفیت بهتری هم پخش می‌کند. ساندتاورهای جدید ال‌جی با مدل‌های LH-۳۴۹HTS و LH-۳۶۹XBH به بازار معرفی شده‌اند که مدل اول با DVD Player سازگاری دارد و مدل دوم با Blu-ray Player. این محصول به شکل بی‌سیم با تلویزیون هماهنگ شده و با استفاده از شبکه وایرلس سینمای خانگی به تلویزیون‌های هوشمند متصل می‌شود. در واقع ساندتاور جدید ال‌جی دارای دو بلندگوی بزرگ است که صدای فراگیر را با استفاده از دو ساب ووفری که هر‌کدام در یکی از بلندگوها تعبیه شده‌اند، پخش می‌کند. ساندتاور جدید ال‌جی امکان پخش صدای ۲/ ۴ کاناله را دارد و در مقایسه با محصولات مشابهش در بازار از امکاناتی مانند صدای بیس، پخش صدای فراگیر، نصب و راه‌اندازی راحت و طراحی جمع‌وجور بهره می‌برد.

در حالی که سینماهای خانگی تنها یک آمپلی‌فایر دارند، ساندتاور از دو آمپلی‌فایر به تعداد ساب ووفرهایش بهره می‌برد و به همین دلیل صدا را شفاف‌تر و با‌کیفیت‌تر پخش می‌کند. آمپلی‌فایرهای این محصول دارای اکولایزر سه بانده بوده و به این ترتیب صدا را با جزئیات بیشتری پخش می‌کنند. از طرفی کاربرانی که از سرویس‌های استریم موسیقی استفاده می‌کنند هم می‌توانند به راحتی موبایل‌های هوشمند یا دیگر ابزارهای دیجیتالی خودشان را از طریق بلوتوث به این سیستم صوتی مرتبط کرده و موسیقی را با این بلندگوهای بزرگ گوش کنند. این بلندگوها همچنین از پورت USB برای اتصال به سایر دستگاه‌های دیجیتال هم بهره می‌برند. در واقع ساندتاور می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان موسیقی باشد.