خبرآنلاین: مدیر اچ‌تی‌سی، «چر‌وانگ» می‌گوید اکتبر باید منتظر ورود قهرمان جدیدی باشیم. به گفته کارشناسان گوشی موردنظر که پیش‌تر «HTC Aero» نامیده شده باید همان اچ تی سی A۹ باشدکه به‌صورت خمیده و با پردازشگر مدیاتک از نوع deca-core Helio X۲۰ راهی بازار می‌شود.

هفته گذشته البته از گوشی دیگری به نام HTC O۲ نیز در ابعاد ۶ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به‌صورت QHD با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ صحبت به میان آمد که اول ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود. به همین خاطر اشتباه ذهنی برای کاربران میان گوشی‌های Aero، O۲ و A۹ به وجود آمده و نمی‌دانند کدام خبر درست است. شاید هر دوگوشی‌ها یکی باشد. به‌هرحال باید منتظر خبرهای رسمی در این خصوص باشیم.

در خبر دیگری به نقل از تامین‌کنندگان سخت‌افزاری اپل در چین گفته شده دوربین آی‌فون ۶ اس و ۶ اس پلاس ۱۲ مگاپیکسلی تعریف‌شده است و دوربین جدید با مدل‌های قبلی ازنظر کیفیت و به‌خصوص تصویربرداری در شب به‌کلی متفاوت است. سفارش تولید انبوه از سوی اپل به این معنا است که گوشی‌ها تا اواخر شهریور در دست کاربران خواهد بود.

اما ال‌جی نیز در دنیای تبلت‌ها از سری G PAD قصد تولید مدل ۱.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل کرده است. این تبلت از اسنپ‌دراگون ۸۰۰ بهره می‌برد و باتری آن نیز ۷۴۰۰ میلی‌آمپر تعریف‌شده است. این تبلت در نمایشگاه IFA برلین در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود.