مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول از این پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و به‌صورت اینترنتی، لیست خلاصه تماس‌های خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اپراتور همراه اول با اعلام سرویس جدید «خلاصه تماس ها» اعلام کرد: مشترکان دائمی از این پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و فقط از طریق ورود به سایت همراه من به آدرس my.mci.ir، با راه‌اندازی سرویس جدید خلاصه تماس ها، علاوه‌بر بهره مندی از سایر سرویس‌های همراه اول، گزارش خلاصه تماس‌های خود را در بازه‌های زمانی مشخص دریافت کنند. حساب کاربری «همراه من» جدیدترین بستر خدمت رسانی به کلیه مشترکان همراه اول است که امکان دسترسی به سرویس‌های این اپراتور را از طریق اینترنت فراهم می‌کند.

از این طریق تمامی مشترکان اعتباری و دائمی همراه اول می‌توانند وارد حساب شخصی خود شده و به صورت اینترنتی از خدماتی چون «امکان مشاهده و پرداخت صورتحساب‌های میان دوره و پایان دوره، خرید و امکان مشاهده گزارش مصرف بسته‌های اینترنت، استفاده از خدمات اصلی مانند خرید اعتبار، انتقال اعتبار، فعال‌سازی آوای انتظار، دریافت ریز مکالمات، فعال‌سازی سرویس MMS، فعال سازی انواع طرح‌های تشویقی و مناسبتی مانند بسته‌های تخفیفی مکالمه و پیامک فارسی، هدیه شتاب در پرداخت، هدیه روز تولد و سرویس همراهان اول» بهره‏مند شوند.