خبرگزاری مهر: کمپانی‌ها و شرکت‌های فناوری به دنبال افزودن قابلیت‌ها و امکانات جدیدی در اسمارت فون‌ها هستند تا بتوانند پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران خود باشند. برنامه‌های بسیاری برای ادیت فیلم یا آهسته کردن ویدئوها در رایانه‌ها وجود دارند اما اپلیکیشن‌های جدیدی نیز برای این کار در اسمارت‌فون‌ها عرضه شده که با استقبال کاربران مواجه شده‌‌اند.

اپلیکیشنSloPro از پلت‌فرم‌های اندروید، ویندوزفون و iOS پشتیبانی کرده و ویدئوهای آهسته و با سرعت پایین را تولید می‌کند. این برنامه به کاربرانش اجازه می‌دهد تا فیلم‌هایی را که با سرعت بالا ضبط شده‌اند به صورت آهسته و با سرعت پایین مشاهده کنند.

SloPro، یکی از برترین اپلیکیشن‌هایی است که برای فیلمبرداری سریع و سپس نمایش آن به صورت آهسته عرضه شده است.

کیفیت خروجی فیلم بسته به دوربین اسمارت‌فون متغیر است. اما کیفیت فیلم خروجی SloPro نسبت به برنامه‌های مشابه بالاتر است. حتی اگر فایل ورودی از کیفیت HD برخوردار باشد، ویدئوی خروجی نیز با همین کیفیت مشاهده خواهد شد. علت کاهش کیفیت فایل خروجی سایر برنامه‌ها را می‌توان در عملیات پردازشی دانست که روی ویدئوها انجام می‌شود.

کار با این نرم‌افزار بسیار ساده است به طوری که کاربران پس از نصب آن با محیط گرافیکی برنامهSloPro ارتباط برقرار کرده و پس از فیلمبرداری باید به بخش گالری داخلی اپلیکیشن مراجعه کرده و ویدئو آهسته شده را مشاهده کنند.