گروه بنگاه‏ها: با پیشرفت گسترده تکنولوژی و استقبال از محصولات هوشمند، کمپانی‏های مختلفی در سراسر جهان سرمایه‏گذاری کلانی برای ساخت و فروش این محصولات انجام داده ‏اند.

در این رقابت بی حد و مرز یکی از کمپانی‏هایی که با ارائه کیفیت و نوآوری‏های فوق‏العاده در سراسر دنیا مطرح شده، «LEAGOO (لیگو)» است که بخش بزرگی از بازار چین، مالزی و جنوب شرق آسیا را به خود اختصاص داده است.

همزمان با ورود گوشی‏های هوشمند لیگو به ایران، فروشگاه مرکزی محصولات این شرکت در روز چهارشنبه، ۱۴ مرداد در بازار چهارسو افتتاح شد.

گوشی‏های هوشمند لیگو در مدل‏های متنوع و در سری‏های Lead، Elite با گارانتی یک‏ساله و خدمات پس‏ازفروش نیک‏سرویس به مشتریان در ایران عرضه می‏شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از محصولات و خرید آنلاین آنها می‏توانید به سایت BestNik.ir‏ مراجعه کنید و از مزایای تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا، دوره ۱۰ روزه تعویض کالا، تحویل کالا در کمتر از ۱۲ ساعت و گارانتی یکساله برخوردار شوید. علاقه‏ مندان می‏توانند برای مراجعه به فروشگاه و بازدید از محصولات این شرکت به بازار چهارسو، واقع در تهران، ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ، طبقه دوم، واحد‏های D۴۸ و D۴۹‏ مراجعه کنند.