ساعت لوکس سوئیسی مجهز به اپل‏واچ

فارنت: مخترعان محصولی خلاقانه، دور از ذهن، نه‏ چندان راحت و گران‌قیمت را تولید کرده‏اند که چشم برداشتن از آن کار دشواری است. البته می‏توان به آن به چشم ساعت لوکس سوئیسی نگاه کرد که در آن، جایی برای قرار گرفتن اپل واچ تعبیه شده است.

Nico Gerard از روز سه‌شنبه شروع به عرضه این ساعت جدید Pinnacle کرده است. در یک سمت مچ دست کاربر، ساعت معمولی قرار می‏گیرد و در سوی دیگر یک اپل واچ ۳۸ میلی‌متری به بند Pinnacle متصل می‏شود. استیل ضد زنگ ساده Pinnacle بندی به عرض ۴۱ میلی‌متر دارد و ۹۳۰۰ دلار قیمت‏‌گذاری شده است. نسخه‏ای آبی ‏رنگ هم دارد که متقاضی باید ۹۵۰۰ دلار برای آن بپردازد. برای افرادی که واقعا پول زیادی برای هدر دادن دارند، مدلی از طلای ۱۸ قیراط وجود دارد که قیمت ۱۱۲ هزار دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

در کمال تعجب، Pinncale اولین ساعت دارای دو صفحه که از اپل واچ استفاده می‏کند و در بازار وجود دارد نیست. در ابتدای تابستان امسال، Original Grain هم ساعتی مشابه را طراحی کرده و در kickstarter حدود نیم میلیون دلار کمک مالی برای تولید آن جمع‏آوری کرد. این ساعت به سومین پروژه در مد تبدیل شد که توانسته چنین بودجه‏ای را از عموم برای یک پلت‌فرم تامین کند.