استقبال اندک از ساعت اپل
استقبال از ساعت هوشمند اپل تا به آن حد اندک بوده که موجب اظهار نارضایتی علنی فروشگاه ‏ها و حتی خرده‌فروشان شده و دیگر تردیدی وجود ندارد که هیچ کدام از پیش‏بینی‏های قبلی در مورد این ساعت محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مک ورلد، مارک لی تحلیلگر موسسه Bernstein در این مورد می‌گوید: تردیدی نیست که ساعت‌های اپل فروش خوبی ندارند و نحوه عرضه و توزیع این محصول در فروشگاه‏های مختلف موید این مساله است. بسیاری از این فروشگاه‏ها تعداد ساعت‏های سفارش داده شده اپل برای دریافت و عرضه را بارها و بارها کاهش داده‏اند تا از زیان بیشتر جلوگیری کنند. پیش‏بینی می‏شود این روند در سه ماه سوم سال 2015 نیز ادامه پیدا کند. با توجه به اینکه این زمان با فصل تابستان تلاقی دارد و یکی از پررونق‌ترین زمان‏ها محسوب می‌شود بعید به نظر می‌رسد استقبال از ساعت اپل در آینده بیشتر شود.


بدبینانه‌ترین پیش‌بینی‌ها حاکی از فروش ۳ میلیون ساعت اپل در سه ماه دوم سال ۲۰۱۵ بود، اما پیش‌بینی جدید حاکی از این است که این رقم از حدود ۵/ ۲ میلیون واحد فراتر نخواهد رفت. کارشناسان معتقدند اکثر مردم ساعت اپل را وسیله‌ای لوکس می‌دانند که کارآیی خاصی ندارد و بنابراین حاضر نیستند حداقل ۳۵۰ دلار برای خرید آن بپردازند.