همکاران سیستم: این روزها حجم بیشتری از فعالیت‏های کاری به وسیله ابزارهای موبایلی شخصی انجام می‏شود و بر اساس نتایج حاصل از مطالعه جدیدی که مرکز MobileIron انجام داده است، کارمندان توقع دارند که کارفرمایان حریم خصوصی اطلاعات شخصی آنها را روی دستگاه‏های مذکور در نظر بگیرند

به گزارش وب‌سایت Cellar-news، این مطالعه نشان داد ۸۶ درصد کارمندان موبایلی که صاحب گوشی هوشمند هستند، از این دستگاه با اهداف کاری استفاده می‏کنند و در مقابل ۳۷ درصد از کسانی که از تبلت‏ها استفاده می‏کنند، فرآیند مشابه را انجام می‏دهند.

همچنین مشخص شد ۶۱ درصد کارمندان این اطمینان را دارند که کارفرمای آنها حریم خصوصی برای اطلاعات شخصی آنها را روی دستگاه‏های موبایلی لحاظ می‏کند. علاوه‌بر این ۳۰ درصد کارمندان اعلام کردند که اگر کارفرما بتواند به اطلاعات شخصی آنها از جمله پست‏های الکترونیکی، متن‏ها یا تصاویر شخصی در گوشی‏های هوشمند و رایانه‏های لوحی دسترسی پیدا کند از شغل خود کناره‏گیری می‏کنند. اکثر کارمندانی که به کارفرمای خود اعتماد دارند و معتقدند حریم شخصی برای اطلاعات شخصی آنها در دستگاه‏های موبایلی در نظر گرفته می‏شود، همچنان نگرانی‏هایی در مورد برخی انواع اطلاعات شخصی دارند.