فارنت: دیدن یک گوشی تاشو با سیستم عامل اندروید ممکن است برای خیلی‏ها عجیب به نظر برسد، اما این سومین گوشی LG‏ است که هم اندرویدی بوده و هم تاشو است.

شرکت کره‏ای ال‏جی دیروز گوشی جدیدی را در کشور زادگاه خود رونمایی کرد. LG Gentle مجهز به سیستم‏عامل اندروید آبنبات چوبی ۱/ ۵ و یک نمایشگر ۲/ ۳ اینچی با وضوح تصویر ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل است که در درون خود از یک پردازنده چهارهسته‏ای ۱/ ۱ گیگاهرتزی کوالکام اسنپدراگون ۲۱۰ و یک گیگابایت RAM قدرت می‏گیرد. ال‏جی جنتل دارای کیبورد استاندارد T۹ است. قاب پشتی این گوشی نمایی چرم‌مانند دارد که جلوه‏ خاصی به آن بخشیده‏ است.

این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت استفاده از microSD است. دوربین پشتی ال‏جی جنتل ۵ و دوربین جلویی آن ۳/ ۰ مگاپیکسلی است. ال‏جی جنتل از باتری ۱۷۰۰ میلی‏آمپرساعتی استفاده می‏کند و مجهز به تکنولوژی‏های ۴G LTE، بلوتوث ۴.۰، وای‏فای و جی‏پی‏اس است. واضح است که این یک گوشی سطح پایین با قیمتی کم است و کاربرانی را هدف قرار داده که بودجه‏ کمی دارند. این گوشی از دو روز دیگر با قیمت تقریبی ۵۰۰هزار تومان در کره‏جنوبی قابل خرید است. پیش‌بینی می‏شود بازار فروش این گوشی در کشورهایی مثل هند، سود مناسبی برای ال‏جی داشته باشد.