خبرگزاری تسنیم: هم‏زمان با آغاز روز بهزیستی و تامین اجتماعی، رایتل اقدام به ارائه سیم‌کارت با تخفیف ویژه به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی کرد.

۲۵ تیر در تقویم با عنوان «روز بهزیستی و تامین اجتماعی» به دو نهادی اختصاص یافته که به موجب قانون اساسی کشور در زمینه تحقق عدالت اجتماعی فعالیت می‏کنند. هم‏زمان با فرارسیدن این روز، شرکت ارتباطات تامین شمس نوین (تامین تله‌کام) اقدام به رونمایی از طرح ویژه‏ای مختص خانواده بزرگ تامین اجتماعی کرده است. رایتل اپراتور دولتی متعلق به سازمان تامین اجتماعی است که بالاخره بعد از سال‏ها فعالیت اخیرا توانسته جلوی ضرردهی خود را بگیرد؛ علاوه‌بر اینکه جرایم میلیاردی نیز بابت تاخیر در ارائه سرویس، پوشش جمعیتی و پوشش جاده‏ای - مواصلاتی شامل حال آن شده و وزارت ارتباطات هم یکی، دو سالی می‏شود درصدد تعیین رقم قطعی مربوط به جریمه‏ها است.

این اپراتور دولتی در طرح ویژه خود، ۵۰ درصد تخفیف برای سیم‌کارت‏های اعتباری و دیتا با بسته‏های هدیه استثنایی به نشانه قدردانی و احترام به خانواده بزرگ تامین اجتماعی در نظر گرفته که براساس آن، بیمه‏شدگان سازمان بیمه تامین اجتماعی در بازه یک ماهه ۹۴/ ۴/ ۲۵ لغایت ۹۴/ ۵/ ۲۵ می‏تواند اقدام به خرید این سیم‌کارت‏ها کنند.

مدارک مورد نیاز برای مراجعه حضوری به فروشگاه‏های رایتل شامل ۱- اصل کارت ملی/ شناسنامه جدید عکس‏‏دار، ۲- کپی کارت ملی/ شناسنامه جدید عکس‏دار و ۳-اصل دفترچه بیمه تامین اجتماعی است. ثبت‏نام و خرید سیم‌کارت در قالب این طرح که سیم‌کارت هدیه‏ای هم به دنبال دارد، برای بیمه ‏شده‏ اصلی و بیمه شدگان فرعی با ارائه کد بیمه، کد ملی و ارائه اصل مدارک، امکان پذیر است.