دنیای اقتصاد: ایرانسل از فراهم شدن امکان سفارشی‌سازی بسته‌های ترکیبی مکالمه، پیامک و اینترنت از طریق کد دستوری (USSD) خبر داد.

«بسته ترکیبی من»، بسته تخفیفی است که مشترکان بنا بر نیاز و میزان مصرف مکالمه، پیامک و اینترنت خود به صورت سفارشی و ویژه خط خود تعریف و فعال‌سازی می‏کنند.

براین اساس و با فراهم شدن این امکان جدید، مشترکان با شماره گیری کددستوری #۲*۵*۵*۵۵۵* از خطوط اعتباری خود می‏توانند بسته مورد‏‏نظر خویش را طراحی و فعال‌سازی کنند. کافی است مشترک تعداد روز، دقایق مکالمه، تعداد پیامک و حجم اینترنت مورد نیاز خود را تعیین کند تا بسته ویژه و شخصی‌سازی شده وی طراحی و روی سیم‌کارت ایرانسل فعال‏سازی شود.

مشترکان می‏توانند با خرید «بسته ترکیبی من» در مقایسه با طرح مصرف آزاد، تا ۹۹ درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. اطلاع از باقی‌مانده بسته ترکیبی از طریق شماره گیری کددستوری #۵۶*۱۴۱* در هر لحظه امکان‌پذیر است. اطلاعات بیشتر در خصوص «بسته ترکیبی من» و نسخه مبتنی بر وب بسته‏ ساز این سرویس و همچنین سایر بسته‏ های افزایشی مکالمه، پیامک، اینترنت و ترکیبی ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.