برگزیدگان مسابقات برنامه‌نویسی  «اپ تلنت ۲۰۱۵» معرفی شدند

دنیای اقتصاد: مراسم اختتامیه مسابقات برنامه‏نویسی «اپ تلنت ۲۰۱۵» با حضور برگزارکنندگان، شرکت‌کنندگان، اسپانسرها و نفرات برتر، در پردیس دانشکده‏های فنی دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم محمدرضا سوهانیان، سرپرست اداره کل خدمات ارزش افزوده همراه اول با اشاره به رشد شرکت‌های همکار همراه اول در این زمینه گفت: برگزاری چنین مراسمی با حمایت اپراتورها به خروجی بهتر نرم‌افزارهای کاربردی و تجاری‌سازی آنها کمک می‌کند. همراه اول به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور کشور، خود را در این زمینه متولی می‌داند تا به پیشرفت چنین شرکت‌هایی کمک کند.

سرپرست اداره کل خدمات ارزش افزوده شرکت ارتباطات سیار ایران خطاب به برنامه‌نویسان گفت: به همراه اول نزدیک‌تر باشید؛ زیرا مخاطبان ما جدی‌تر هستند و همراه اول خود را در این زمینه مسوول می‌داند.

وی ضمن بیان این نکته که اپلیکیشن‌های مورد حمایت همراه اول از ابتدای اردیبهشت تاکنون بیش از ۲/ ۵ میلیون دانلود داشته‌اند، گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت از برنامه‌نویسان این دست برنامه‌های کاربردی، آنها را به مرحله تجاری برسانیم. اپ‏ تلنت ۲۰۱۵ متشکل از چهار بخش‏ «آزاد»، «ارتباطات»، «تجارت موبایلی» و «ایده‏ها» بود.