عرضه ساعت اپل در 19 کشور جهان

خبرگزاری فارس: قرار است ساعت اپل از امروز در کشورهای ایتالیا، مکزیک، سنگاپور، کره جنوبی، اسپانیا، سوئیس و تایوان عرضه شود. علاقه‌مندان می‌توانند این ساعت هوشمند را از فروشگاه آنلاین اپل و برخی فروشگاه‌های رسمی دارای مجوز از این شرکت خریداری کنند.

همچنین قرار است ساعت اپل از سه هفته دیگر در کشورهای سوئد، هلند و تایلند هم در دسترس قرار بگیرد. در مجموع تعداد کشورهایی که ساعت اپل قرار است در آنها ظرف یک ماه آینده عرضه شود، به ۱۹ مورد رسیده است.

برای این ساعت برنامه‌های کاربردی متنوعی طراحی شده تا استفاده از آن جذاب‌تر شود. به‌عنوان مثال خریداران این ساعت در اسپانیا می‌توانند از برنامه MyTaxi برای یافتن سریع تاکسی استفاده کنند، از برنامه Genève Aéroport در سوئیس برای اطلاع از وضعیت پروازها در فرودگاه‌ها بهره بگیرند، با برنامه AroundMe از امکانات و خدمات موجود در اطراف خود بهره‌مند شوند و با نصب KakaoTalk روی ساعت با دوستان و آشنایان در تماس باشند. ساعت اپل پیش از این در کشورهای استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن، انگلیس و آمریکا عرضه شده بود.

قیمت مدل ورزشی این ساعت از ۳۴۹ تا ۳۹۹ دلار و قیمت مدل بند فلزی آن از ۵۴۹ تا ۱۰۹۹ دلار در نوسان است. مدل دارای بند طلای ۱۸ قیراطی این ساعت هم ۱۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.