دنیای اقتصاد: تلفن همراه جدید ال‌جی با عنوان G۴ در بازارهای مهم سراسر جهان عرضه شد. ارائه G۴ به بازارهای سراسر جهان تا ماه ژوئن ادامه خواهد داشت. همزمان با هنگ‌کنگ، G۴ در ترکیه، روسیه و سنگاپور، بیشتر مناطق اروپا، آمریکای شمالی، کشورهای مشترک‌المنافع، جنوب آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی و مرکزی به بازار عرضه می‌شود. تقریبا ۱۸۰ شرکت حمل و نقل و توزیع‌کننده در پخش G۴ مشارکت دارند.

برخی ویژگی‌های G۴ به این شرح است: چرم طبیعی دستدوزی شده یکپارچه کاور پشتی در ۶ رنگ. افزون بر این، سه جنس منحصر به فرد دیگر برای کاور با الگوهای سه‌بعدی؛ دوربین پشتی با دریچه دیافراگم F ۸/ ۱ و رزولوشن ۱۶ مگا پیکسل همراه با حسگر طیف رنگ؛ دوربین جلوی

۸ مگا پیکسلی و قابلیت Gesture Interval Shot برای گرفتن سلفی‌های عالی که می‌توانند روی کارت microSD خارجی ذخیره شوند؛ نمایشگر کوآنتوم IPS شفاف که ۲۰ درصد بازتولید رنگ، ۲۵ درصد روشنایی و ۵۰ درصد کنتراست بهتری دارد. G۴ اولین گوشی هوشمند است که از جدیدترین پردازنده Snapdragon™ ۸۰۸ متعلق به شرکت Qualcomm با X۱۰ LTE استفاده می‌کند که بهترین توازن بین کارآیی و صرفه‌جویی در توان به وجود آورده است.

باتری این گوشی قابل تعویض است که با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت Quick Charge ۰/ ۲ فروخته می‌شود.

قیمت‌ها و جزئیات مربوط به خرید در زمان ارائه به بازار به صورت منطقه‌ای اعلام خواهد شد و ممکن است نسبت به بازار و توزیع‌کننده متفاوت باشد.

ارسال G4 به بازارهای جهانی آغاز شد